Stupid girl,
I should have known...
That I'm not a princess
This ain't a fairytale
I'm not the one you'll sweep off her feet
Lead her up the stairwell
This ain't Hollywood,
This is a small town
I was a dreamer before you went and let me down
Now its too late for you and your White Horse,
To come around...
I should have known...
That I'm not a princess
This ain't a fairytale
I'm not the one you'll sweep off her feet
Lead her up the stairwell
This ain't Hollywood,
This is a small town
I was a dreamer before you went and let me down
Now its too late for you and your White Horse,
To come around...

punem un pariu ? Sunt sigur ca vei gasi fericirea intr-un viitor mai apropiat sau indepartat,iar atunci pasa proasta prin care treci te va face sa zambesti.
RăspundețiȘtergerestiu ca ai dreptate,dar momentan mi-e imposibil sa cred si sa inteleg asta:(
RăspundețiȘtergereG.W are dreptate ;)
RăspundețiȘtergereouf scumpi, de fiecare data cand treci printr-o despartire, suferi, e normal, adica sti toti ma trecut, vom trece, pana gasim fericirea. Ai dreptul sa fi trista, dar incearca sa nu aluneci pe panta.....>:D<
RăspundețiȘtergere"stupid" nimeni nu este pentru ca lupta in numele iubirii ,este chiar admirat ,ca multi se inchd in ei si inceteaza sa isi mai deschida sufletul, probabil "brave girl"
RăspundețiȘtergere@Loss:,,stupid"se refera mai mult la faptul ca fata a gresit pt ca a avut increderea oarba...
RăspundețiȘtergereincredere trebuie ai in toti,dar nu toti stiu sa pretuie
RăspundețiȘtergereincredere...cel putin pana la proba contrarie...
RăspundețiȘtergereincrederea este usor de primit,usor de pierdut ,foarte greu de castigat
RăspundețiȘtergerelike !
RăspundețiȘtergere